ხშირად დასმული კითხვები

  • საგარანტიო მომსახურება
  • ჩვენთან შეძენილ ელექტრონულ მოწყობილობებზე ვრცელდება მწარმოებლის გარანტია 2 წელი. საგარანტიო მომსახურებას ახორციელებენ მწარმოებლის მიერ შერჩეული ავტორიზებული სერვის ცენტრები. 

    საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს, გაყიდვის შემდგომ მოწყობილობის დაზიანების შემთხვევაში მის უფასო შეკეთებას, რაც მოიცავს შეკეთებისა და სათადარიგო ნაწილების ღირებულებას. 

    საგარანტიო მომსახურების განსახორციელებლად აუცილებელია დაცული იქნას მწარმოებლის მიერ შემუშავებული ექსპლუატაციის წესები, თანდართული ინსტრუქციის შესაბამისად. 


    ქვეყანა

    ქალაქი

    სერვის ცენტრის დასახელება

    სერვის ცენტრის მისამართი

    საქართველო

    თბილისი

    მეგატექნიკა

    წერეთლის გამზირი #140

    საქართველო

    თბილისი

    სერვისექსპრეს+

    ვაჟა-ფშაველას #30ა

    საქართველო

    თბილისი

    ელიტ სერვისი

    ქავთარაძის #3

  • როგორ მუშაობს გადახდის მეთოდი "გადავიხდი მოტანის დროს"?
  • როდესაც თქვენ ირჩევთ გადახდის მეთოდს "გადავიხდი მოტანის დროს", თქვენ ირჩევთ სასურველ პროდუქტს აკეთებთ შეკვეთას. შეკვეთა გენერირდება ჩვენთან სისტემაში. კურიერი გაწვდით პროდუქციას თქვენს მიერ მითითებულ მისამართზე და ადგილზე ახდენს თანხის შეგროვებას. 

    *გაითვალისწინეთ რომ "გადავიხდი მოტანის დროს" მეთოდი ვრცელდება მხოლოდ თბილისზე. 

  • როგორ მუშაობს გადახდის მეთოდი "თვითონ წავიღებ"?
  • როდესაც თქვენ ირჩევთ გადახდის მეთოდს "თვითონ წავიღებ", თანხა ჩამოგეჭრებათ ბარათიდან, ხოლო მოგვიანებით მოხვალთ ჩვენ ოფისში და გაიტანთ თქვენს მიერ შესყიდულ პროდუქციას. 

  • რა დრო ჭირდება პროდუქციის მიწოდებას?
  • ჩვენ ვახორციელებთ პროდუქციის მიწოდებას საქართველოს მასშტაბით, პროდუქციის მიწოდება ხდება ქვემოთ ჩამოთვლილ რეგიონებში (იხილეთ ჩამონათვალი). პროდუქციის მიწოდების დრო დამოკიდებულია შეკვეთის გაკეთების დროსა და გადახდის მეთოდზე. გვაქვს 4 გადახდის მეთოდი:

    1. სტანდარტული მიწოდება (უფასო) - იხდით ბარათით, მიწოდების დრო 2-3 სამუშაო დღე

    • *გადახდის ეს მეთოდი ვრცელდება თბილისსა და რეგიონებში (მთელი საქართველოს მასშტაბით)
    • **ამასთან თუ შეკვეთას დააფიქსირებთ 17:00 საათამდე, პროდუქციას მიიღებთ მე-2 დღეს (თბილისში), 17:00 საათის შემდეგ მიღებული შეკვეთების მიწოდება მოხდება მე-3 დღეს.

    2. თვითონ წავიღებ (Pick Up) (უფასო) - იხდით ბარათით და თქვენთვითონ წაიღებთ შეკვეთას ოფისიდან (ბელიაშვილის 145). გთხოვთ, წინასწარ დარეკოთ ასეთ შემთხვევაში. 

    • *გაითვალისწინეთ, რომ მომხმარებელმა რომელმაც გააკეთა შეკვეთა უნდა წარმოადგინოს შეკვეთის დამადასტურებელი ინვოისი ან პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა

    3. გადავიხდი მოტანის დროს (Cash on Delivery) (უფასო) - მომხმარებელი აკეთებს შეკვეთას. კურიერს მიაქვს პროდუქცია მომხმარებლის მისამართზე და ადგილზე იღებს თანხას (ნაღდ ფულს) მომხმარებლისგან. მიწოდების დრო 2-3 სამუშაო დღე.

    • *გადახდის ეს მეთოდი ვრცელდება თბილისსა და რეგიონებში
    • **ამასთან თუ შეკვეთას დააფიქსირებთ 17:00 საათამდე, პროდუქციას მიიღებთ მე-2 დღეს, 17:00 საათის შემდეგ მიღებული შეკვეთების მიწოდება მოხდება მე-3 დღეს.

    4. სწრაფი მიტანა (ფასიანი) ხელმისაწვდომია ორშ-პარ. 10:00-დან 17:00 სთ-მდე. იხდით ბარათით და მიწოდება ხდება იმავე დღეს. თუ შეკვეთას დააფიქსირებთ 10:00-დან 13:00 საათამდე, პროდუქციას მიიღებთ იმავე დღის 18:00 საათამდე - მომსახურების ტარიფი 6 ლარი, თუ შეკვეთას დააფიქსირებთ 13:00-დან 17:00 საათამდე, პროდუქციას მიიღებთ იმავე დღის 22:00 საათამდე - მომსახურების ტარიფი 10 ლარი.

    • *გადახდის ეს მეთოდი ვრცელდება მხოლოდ თბილისში


    მიწოდება ვრცელდება შემდეგ ლოკაციებზე: თბილისი, ბათუმი, ქუთაისი, თელავი, მცხეთა, წყნეთი, კოჯორი, კიკეთი, ზუგდიდი, ანაკლია, აბაშა, აგარა, ადიგენი, ამბროლაური, ასპინძა, ახალდაბა, ახალქალაქი, ახალციხე, ახმეტა, ბაკურიანი, ბაღდათი, ბოლნისი, ბორჯომი, გარდაბანი, გონიო, გურჯაანი, დედოფლისწყარო, დმანისი, დუშეთი, ვანი, ზესტაფონი, თეთრიწყარო, თერჯოლა, თიანეთი, კასპი, ლაგოდეხი, ლანჩხუთი, ლენტეხი, მანგლისი, მარნეული, მარტვილი, მახინჯაური, მესტია, ნინოწმინდა, ოზურგეთი, ონი, რუსთავი, საგარეჯო, სამტრედია, სარფი, საჩხერე, სენაკი, სიღნაღი, სტეფანწინდა, სურამი, ტყიბული, ურეკი, ფასანაური, ფოთი, ქარელი, ქედა, ქობულეთი, ყვარელი, შუახევი, ჩაქვი, ჩოხატაური, ჩხოროწყუ, ცაგერი, წალენჯიხა, წალკა, წაღვერი, წნორი, წყალტუბო, ჭიათურა, ხარაგაული, ხაშური, ხელვაჩაური, ხობი, ხონი, ხულო, ჯვარი, გორი


  • როგორ შევიძინოთ პროდუქცია philips.ge-ზე?
  • ჩვენ ვცდილობთ ვებ-გვერდზე ყიდვის პროცესი მაქსიმალურად მოსახერხებელი და იოლი იყოს თქვენთვის.

    პროდუქციის შეძენა უნდა მოხდეს ვებ-გვერდიდან, შეკვეთის დასაფიქსირებლად მიჰყევით დეტალურ ინსტრუქციას:

    (დარეგისტრირების გარეშე) დაამატეთ პროდუქტი კალათაში, შემდეგ გადადით კალათაში => “გადახდა“=> შემდეგ ავსებთ ინვოისის დეტალებს: სახელი, გვარი, მისამართი, ირჩევთ ჩამონათვალიდან ქალაქს/სოფელს, ტელეფონის ნომერი, ელ-ფოსტა, => მონიშნეთ გადახდის მეთოდებიდან (სტანდარტული მიწოდება, თვითონ წავიღებ (Pick Up), გადავიხდი მოტანის დროს (Cash On Delivery), სწრაფი მიტანა) ერთ-ერთი, ასევე მონიშნეთ „მე წავიკითხე და ვეთანხმები ვებ-გვერდის ვადებს და პირობებს“ და ბოლოს დააჭირეთ „შეძენას“. გადადიხართ გადახდის გვერდზე, სადაც შეგყავთ თქვენი ბანკის ბარათის (ნებისმიერი ბანკის)  მონაცემები: ბარათის ნომერი, თვე/წელი, ბარათის უკანა მხარეს მოცემული ციფრი და ბარათის მფლობელის სახელი და გვარი, ბოლოს დააჭერთ „გადახდას“ და შეკვეთის წარმატებით დასრულების შემთხვევაში დაეწერება „თქვენი შეკვეთა მიღებულია“.

    *“ფასდაკლების კოდის“ ველში იწერება 5%-იანი ფასდაკლების კოდი, რომელიც ელ-ფოსტაზე გეგზავნებათ იმ შემთხვევაში, თუ ერთჯერადად გააკეთებთ 150 ლარზე მეტი ღირებულების შეკვეთას. ფასდაკლების კოდის გამოყენება შეგიძლიათ მომდევნო შეკვეთაზე 10 დღის განმავლობაში. თუ არ გაქვთ ფასდაკლების კოდი - ეს ველი ცარიელი დატოვეთ.